SÖNDAGEN DEN 15 DECEMBER

Tyvärr dålig uppdatering pga att man knappt varit hemma eller haft att göra .. I fredags blev det ullared sen hemma närmare fyra, hittade som sagt massa fast att jag inte behövde ha hem något men nöjd ändå .. Väl hemma så packade man upp sakerna och sen blev det stallet, vid sex tiden kom syster med familj, då blev det tacos och bingolotto och dom stannade över natten och sov här hos oss! Trevlig kväll : )

Lördagen började med att man vaknade tidigt och sen blev det nybakade bullar och en rejäl frukost, mums. Sen kom svärmor vid middagstid och lämnade julklappar och sen vid ett begav vi oss hem till pappa för att fira jul där med min familj, sen vid fem begav vi oss till Sambons familj för att fira med dom .. full rulle med andra ord! Hemma sent igår och man lyckades sova tills halv elva, skönt med sovmorgon kan jag säga .. degat på soffan halva dagen, sen vid halv tre åkte vi till svärföräldrarna för fika och sen stallet och nu har man varit hemma ett tag och tagit en dusch och ska nu göra mig i ordning så blir det mot Ängelholm till sambons kusin, sen får man se vad det blir av denna kvällen!

ha en bra kväll allihopa ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0