SISTA MÅLNINGEN

Godmorgon, frukosten nere och Trixie har fått vara ute, så nu ska jag påbörja sista målningen som är vit färg, riktigt pill jobb kan jag ju säga, sen har man lite mera pill jobb att göra, all maskeringstejp ska bort medmera, sen är rummet redo att få upp alla nya möbler och saker som är inhandlade, det är de man är mest nyfiken på att få upp så man ser hur det verkligen kommer bli. Även gardiner och gardinstång måste upp och sen lampor medmera, lite smått och gott är kvar att fixa, jag och sambon får åka på en shopping runda snart att inhandla det sista som vi måste ha ..

igår kom även julkorten, jag blev riktigt nöjd även detta året. Så dom ska jag fixa med ikväll, så man kan skicka iväg till alla som ska ha, typ tjugo tal som man ska skicka till, så är det när man har stor skläkt.

nej nu ska jag sätta igång här hemma.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0