SISTA DAGEN PÅ DETTA ÅRET

Jaha nu lider detta året mot sitt slut .. Gårdagen blev toppen, god mat och toppen sällskap.
Haft en jobbig natt inatt, knappt kunnat sova inatt, mer eller mindre varit vaken hela natten! Sambon gick upp tio men jag låg kvar ett tag till och lyckades somna om och vakna lite innan elva! Skönt.

Väl uppe så åt vi smörgåstårta till frukost och sen klädde jag mig varmt och tog en långpromenad med Trixie, mötte svärmor en liten bit hemifrån och hon skulle ner till Kvidinge för att lämna tipset, så jag följde med dit, hade man sällskap också! Riktigt skönt väder idag eftersom det är vindstilla och inte så värrst kallt som man trodde, verkligen skönt att komma ut på en runda!

Väl hemma så blev det iväg till Åstorp för att handla på systemet och sen solade jag en snabbis, alla andra tänkte tydligen samma som mig, en jävla massa som skulle sola och efter att jag solat så var där mera kö .. så kan det vara om man är ute i sista sekund ..

Nu blir det lite mat och slänga sig en timme och vila på soffan innan man ska ta en dusch och göra sig i ordning inför kvällens bravader, blir en nykter kväll för min del! Men kommer må bra imorgon som många andra inte kommer att göra! :)

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0