SHOPPING RUNDA MED SAMBON

Ja morgonen började med att man skulle iväg till barnmorskan för undersökning, allt var bara bra och inga konstigheter där inte, känns skönt att gå på täta undersökningar så det inte ska komma fram några konstigheter eller liknande ..

Därefter blev det iväg till Ikea och Väla, eftersom vi skulle ha två matbords stolar till matbordet som jag köpte för par veckor sen, eftersom vi ska ha folk här hemma på fredag så är dom stolarna behövliga då, så nu är dom köpta men inte ihopa satta .. eftersom vi ändå hade ärende på Ikea så blev det även en runda på Väla för att äta och hitta en present till Isaac som fyller år snart .. hittade så klart en finfin skorta till honom, han kommer bli riktigt snygg! Mosters snygging ..

Efter shopping rundan så blev det vila en sväng i soffan sen vidare till stallet för att fixa och mysa lite med min fina gosse, fixade svärmors hästar också, eftersom hon slutar sent idag, så var man snäll och fixade det till henne :)

Väl hemma så hade sambon fixat maten, så det var bara för mig att äta och sen blev det en lång varm dusch! Sen till efterrätt så serverade han oss varma hallon med vaniljglass, mums. Smått mätt nu kan jag ju säga ..

Nu blir det soffläge och tv tittande resten av denna kvällen, imorgon ska man upp tidigt för att hovslagaren kommer nio imorgon bitti, svärmor jobbar så jag har tagit på mig att fixa det.

Ha en bra kväll allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0