SÄNGEN KALLAR TIDIGT IDAG

Ja idag har man verkligen haft att göra, helt slut i kroppen just nu ..
Sen jag kom hem idag efter barnmorskan så har man varit full i gång med att måla andra gången av den gråa och sen har man på börjat allt pill jobb med det som ska vara vitt som tex alla listor och karmar och sist men inte minst dörren och fönstret som också ska vara vit, vilket jobb det är att måla det trodde verkligen inte jag.

Sen när sambon kom hem så har han fått ihopa billybok hyllan med glas dörrar där inne, så den är uppe ur kartongen nu ..

imorgon ska man upp i tid och fortsätta att måla och fixa. Vill bara ha det klart så man slipper detta slitet.
Tacka gudarna för att man inte är målare det hade jag inte pallat, usch.

Ikväll kallar sängen tidigt för min del, helt slut. Så detta är sista inlägget för idag.
Godnatt allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Fin blogg! :)

2011-12-13 @ 07:29:08
URL: http://fromkristin.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0