RÖJNING ÖVER

Nu har jag röjt undan på ovanvåningen, känns skönt att få det gjort .. Sambon har varit iväg och slängt massa och nu eldar han det som går att elda upp, börjar detta också lika ett hem :) haaha .. Sambon har även varit iväg och köpt färg till hallen som jag ska börja fixa, dock vet jag inte om jag ska påbörja det idag eller när det blir, får se .. blir antagligen så! :)

Har tagit upp fläskfile från frysen och bacon, så idag blir det lite extra gott för våran del, bacon lindad fläskfile och klyftpotatis och vitlökssås, kommer bli smarrigt! :) så det ska tilllagas till middag idag, varit sugen på det par dagar, så idag får vi lyxa till det! :)

Nej nu ska jag ta fram damsugaren och ta en runda här nere, massa skit från att man rensat, sen får man börja ta ett målar ryck! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0