RENT OCH FINT HÄR HEMMA IGEN

Ja nu är man klar med städröjet, sambon ligger fortfarande på soffan och sover fast att jag väsnat och haft mig så lyckas han sova hårt ändå, jag själv hade inte klarat av att sova när någon väsnas och dammsugaren låter som den gör, han måste vara riktigt trött ..

Så nu ska jag sätta igång med dom nya gardinerna som ska upp i hallen, strykas och läggas upp för dom var för långa, fan jag har alltid att göra, mitt eget fel dock. Efter att jag fixat gardinerna så blir det stallet en sväng ..

Ikväll blir det väldigt lugnt för min del, sambon vill äta bakfylle mat, innebär Pizza. så det blir garanterat filmmys och äta pizza ikväll, får se vad man är sugen på senare.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0