RASTLÖS MEN ÄNDÅ INTE?

Ja jag är seg men ändå rastlös, har städat nedanvåningen nu och känns skönt när det är gjort. Ovanvåningen får vänta .. orkar inte ta allt på en gång! Ellinor ringde mitt i städandet och ville ut och gå en runda med hundarna, typiskt att man har annat planerat idag, men finns så klart flera tillfällen till det, Emelie ska ju komma på besök, dock vet jag inte exakt när, vet bara att vi ska ses iaf. Eftersom hon jobbar natt denna veckan så sover hon garanterat än och jag vill inte skicka eller ringa till henne fall i fall hon sover, bättre hon hör av sig isf .. :)

Funderar på om man skulle slänga sig på soffan bara, eller kanske baka kärleksmums? ja det är en bra fråga .. Det här med vila vila och åter vila är inget för mig, som läkarna sagt till mig att jag ska, för rastlös nämligen!

nej får se vad jag tar och gör, blir nog att baka kärleksmums, som sambon har önskat par dagar nu!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0