ONSDAGEN DEN 7 DECEMBER

Jaha, onsdag idag och halva veckan har gått. Sambon var uppe sex som vanligt, jag vaknade och kunde inte somna om, så där låg man vaken ett tag innan man gick upp. Har börjat må illa på morgonen nu igen, ganska jobbigt kan jag ju säga, så det fick bli soffan när man kom ur sängen, har nyss fått i mig lite frukost, fick bli lite hallon fil för min del, suget är inte vad det vill vara idag.

Sen har ett vatten rör gått sönder här hemma så vi har just nu inget vatten, men om drygt en timme skulle en komma och fixa det, så man kan få vatten igen. Alltid något som ska klabba!

Sen idag har man direkt inget planerat, får se vad som händer och sker, solen skiner och fint väder, men vinden är kall.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0