ONSDAGEN DEN 14 DECEMBER

Onsdag idag redan, helgen närmar sig med stormsteg, dagarna går undan som bara den. Fast att jag bara gå hemma och inte jobbar så försvinner en dag på ingenting! I helgen har vi fullt upp, lördag blir det Julbord på aurora båten med sambos jobb, sen på söndag blir det kalas för Tilda, så man kan ju inte säga att man inte har något att göra denna helgen eller måste sysselsätta sig med något speciellt ..

Uppe som vanligt idag, både jag och Trixie har fått i oss frukost och hon har fått komma ut. Så nu slöar jag bara ett tag och sen ska jag på städningen här hemma, rummet är nästan färdigt, jag avklarade det värsta igår, Känns skönt. Målningen över, gardinstång och gardiner uppe, sängen uppe, billy bokhyllan uppe, mattan fratagen och blommor och lampa framme i fönstret, här går det undan när jag väl är i farten, dock ska vi iväg till Ikea och inhandla mera, ett stort rum måste fyllas upp med tomma utrymme, så jag och sambon ska till Ikea efter han slutat jobba och inhandla lite mera. Eller lite och lite, ganska mycket. Jag har lite funderingar kring vad vi mera ska köpa, men får se vad sambon också tycker, han får väl också vara med på ett hörn kanske! :) Sen sist men inte minst ska Nalle Puh borden upp på väggen också, sen är det hela klart, ska bli skönt när allt är på plats!

Nej nu blir det att ta tag i städningen här hemma. En jävla röra sen igår efter att man fart runt med saker överallt! Lika bra att får det gjort idag så man slipper det på par dagar sen .. :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0