NY VECKA

Godmorgon allihopa. Måndag morgon och man är uppe tidigt, lika bra att komma upp på morgonen så man får något gjort.

Ska få i mig lite frukost sen göra mig i ordning för sen blir det besöh hos barnmorskan för ett besök, lite provor  medmera, kolla så allt är som det ska och att bebisen mår bra och allt det där. Går på tättare koll nu eftersom det varit som det varit med sammandragningarna .. Tycker själv att bebisen kan stanna ett tag till i magen, iallafall tills januari, för såhär tidigt vill jag inte att den lilla ska komma ut.

Sen efter besöket blir det iväg och handla mera färg så man kan måla det en gång till, sen fixa en snygg bord också, vet ej om dom har sånt i klippan eller man ska behöva fara iväg till helsingborg för det, tråkigt isåfall .. Får hoppas på att dom har i klippan .. ska även fixa en gardinstång medmera, så man kan få upp dom nya gardinerna sen när rummet är färdigt. Känner på mig att detta kommer bli finfint när allt är väl färdigt.

Nej nu lite frukost och sen göra sig i ordning.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: sara

Jag är nöjd, men svårt att vänja sig när man haft så långt så länge ;) de finns jättefina tapeter med mera på colorama i klippan :)

2011-12-12 @ 09:09:11
URL: http://akeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0