NU ÄR MITT HEM FINT IGEN

Nu har man tagit ett litet städröj här hemma, segt att göra det men man är nöjd efteråt och njuter av hur rent och fint det blev efteråt, tänk om det hade kunnat hålla sig lite längre än vad det gör? Men man ska vara glad över det lilla ..

Sambon har slutat och nu inväntar jag bara honom, sen ska vi iväg ock köpa färg till barnrummet, får se vad vi bestämmer oss för, har lite funderingar ändå .. ska ju vara någon som både flicka och pojke kan ha, så får se vad det blir av det hela.

Sen efter det så blir det stallet för lite mys med min gosse, sen förmodligen efter det blir det att laga mat och sen hålla mys kväll med sambon, det är min kväll de .. mys mys mys! ;)

Ha en bra kväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0