MÅNDAGEN DEN 5 DECEMBER

Godmorgon allihopa, har dock redan varit vaken och uppe drygt en timme. Sambon var uppe vid sex och då låg jag kvar och försökte sova vidare men gick inte så jag gick också upp och fått i mig frukost och nu sitter man och inväntar julkalendern, har hört att den ska vara bra men har inte sett det så får väl ge det en chans och se om det är så bra som alla säger ..

Efter att man kollat det så får det bli en lång varm dusch och sen sega lite i soffan innan det är dags att bege sig iväg mot helsingborgs sjukhus för undersökning och ultraljud, får verkligen hoppas på att allt är som det ska och inget nytt eller det gamla har försvunnit hel, ni får hålla tummarna för mig!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0