LÖRDAGEN DEN 3 DECEMBER

Godmiddag får man väl säga, natten har varit dryg, vaken par timmar eftersom bebisen varit livlig och allt annat än velat vara stilla i magen, jobbigt att bara ligga vaken och vakna av att få ont i magen, inget vidare kan jag ju säga, uppe vid tio tiden och åt en rejäl frukost ..

Blev att slå in julklappar och sen har man satt upp lite saker som man inhadlat, blev finfint. Efter att man var klar med det så blev det att jag börja på att baka lussekatter, så nu står degen på sin första jäsning, drygt att det ska stå på jäsning medmera, men sånt man får ta när man bakar! Tar sin lilla tid att baka vissa saker.

Så det ska bakas färdigt sen blir det stallet och fixa och ta in hästarna, svärmor skulle iväg till Falsterbo på julmarknad och sen uppvisning så jag ska fixa hästarna idag. Ett jävla väder idag för dom stackarna att vara ute i så dom får komma in lite tidigare, kallt och blåsigt och ett jävla regnande! Jag verkligen hatar detta vädret!

nu ska jag fortsätta med lussekattsdegen ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0