LÖRDAGEN DEN 10 DECEMBER

Godmiddag kan man väl säga, full rulle som vanligt sen igår. Blev Väla och Ikea och som vanligt fick man med sig massa hem, bland annat nytt matbord som blev jävligt bra där det står nu. Riktigt nöjd, dock köpte jag bara sex stolar till, men ska köpa två till, så man har mera plats när man ska ha folk medmera ..

Fick ihopa bordet igår och idag fick jag upp stolarna så nu är allt på sin plats och uppe där det ska stå, jävligt fint blev det .. riktigt nöjd! :)

Inflyttningsfesten igår var helt okej, det tråkiga är att man själv får vara nykter medans alla andra är fulla och jävliga .. men hade ändå trevligt, som tur var så var Ellinor med och hon körde också så det gjorde saken lite bättre! :)

Har satt igång en maskin med tvätt, så snart hade jag tänkt börjat städa och röja undan .. Lika bra att få det gjort!

Puss från mig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0