LÅNG SHOPPING RUNDA

Ja nu var man hemma igen, dock var man hemma från shopping rundan vid halv fyra. Sen följde bror med mig hem och lastade av bilen med allt man handlat eftersom det inte är så bra att jag bär på tunga saker, så var han snäll som ställde upp, sen så fick han se hur fint vi fått här hemma efter allt vi gjort och köpt medmera .. finfint tyckte han! :) fick en hel det shoppat idag, lite julkläder och sen lite julsaker och mat medmera, så jag är nöjd med rundan! Även den sista julklappen som man höll på att glömma .. Så nu är allt fix och färdigt!

Fick med mig en jätte fin stor tomte också, som jag blev helt förtjust i, så den fick följa med mig hem, hur fin som hellst, kommer bild sen ..

Efter jag lämnat bror så blev det stallet och nu hemma, ikväll blir det Bio med sambon, mys! :)

Puss från mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0