ILLAMÅENDE

Nu har min illamående kommit igen, har dock tagit mig igenom städandet nu och det känns skönt.
Hade tänkt ta en lång varm dusch snart vi ska ju iväg i eftermiddag när sambon ska iväg så lika bra att ha det gjort nu så slipper man stressa massa sen när vi väl ska iväg ..

Efter duschen så ska jag försöka få i mig något att äta, vet inte exakt när vi ska äta ikväll, ska nämligen äta julbord på ikea med sambon, om vi ska äta först och sen shoppa eller tvärtom, får se helt enkelt. Blir isåfall första julmaten för i år som vi ska äta, ska bli gott! :) Hoppas på att där inte är så mycket folk så man slipper trängas massa! Jag hoppas verkligen att illamåendet försvinner tills dess också, hade inte varit något vidare direkt ..

nej nu får det bli en dusch!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0