HEMMA FRÅN FRISSAN

Jaha det blev en ljusare färg i håret så man kan väl vara lite nöjd, en färgning till sen ska jag nog få den färgen som jag vill ha, att vara svarthårig till att få det ljust är inte det lättaste, tar sin tid kan jag säga! Har lagt upp en dagens outfit så ni får se resultatet där ..

Nu hemma igen, så nu inväntar jag sambon, så ska vi åka in till Väla en sväng för lite shopping. Får se vad man kan hitta för något .. dock kan jag tänka mig att det är fullt med folk, kan hoppas på det bästa att där knappt är någon, fast sån tur vet jag att jag inte har!

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Alice

Fin blogg! Hur mår du?:)

2011-12-01 @ 23:34:57
Postat av: Anonym

Från www.aaliiices.blogg.se

2011-12-01 @ 23:35:48
Postat av: Anonym

Från www.aaliiices.blogg.se

2011-12-01 @ 23:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0