HAFT BÄSTASTE EMELIE PÅ BESÖK

Ja nu har denna måndagen snart försvunnit .. dock fått mycket gjort!
Blev att jag bakade kärleksmums eftersom Emelie skulle komma på besök och sambon har tjatat om det, så det blev baktajm för min del!

Sen blev det att Emelie kom på besök, fika och massa snack! :) fick även en present av henne, så klart till bebisen, en body, byxor och strumpor .. så fint så! :)

Efter hon varit här så blev det stallet för att fixa stallet och ta in hästarna, blev även att fixa till min skitiga gosse som älskar att rulla sig i lera och skit .. dock vet jag att han kommer att rulla sig direkt när han kommer ut imorgon, men sånt man får ta.

Hovslagaren skulle komma imorgon, men ringde nyss och avbokade för att hans son blivit sjuk, så fick boka ny tid tills nästa vecka istället, på torsdag. så hoppas på att han kommer då iaf.

Nu har man tagit en dusch och ska slänga sig i soffan och hålla kväll ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0