FREDAGEN DEN 2 DECEMBER

Jaha denna dagen har gått undan, dock fullt upp hela dagen, så jag är helt slut i kroppen och huvudet ..
Dagen började med att man inte kunde sova, så skickade iväg ett sms till bror om han var vaken och det var han inte, men han vaknade av att jag skickade, snäll syster han har ju! haha. Vi pratade nämligen om att åkta till ullared igår när vi var på Väla, så vi tog och drog dit idag när man ändå hade tid och inte hade något planerat.

Ingen kö in eller ut, dock lite mera folk inne än vanligt vis, men man överlevde det också, kom ut med en fullpackad kundvagn och antal tusen fattigare, men har fått massa med mig hem, så ska vara nöjd .. Tyvärr så orkar jag inte lägga upp massa på dagens inköp eller gårdagens iheller, så ni får stå ut denna gången att jag inte gör det ..

Hemma strax efter fyra, sen blev det iväg till stallet för att fixa och fodra, och sen hemåt för att hålla alla andra sällskap som var här, sambon hade förfest innan dom skulle iväg med jobb för avslutnings fest för betplockningen. Sen iväg för att lämna dom och sen vidare för att lämna min brors mobil som han glömde i min bil .. Väl hemma så plockade man upp lite saker, men har inte plockat upp allt, orken tog slut, så får fixa det imorgon!

Så nu har man tittat på Idol och slöat i soffan, ska iväg och hämta dom inatt någongång så hinner kanske sova lite innan dom vill hem, vet ingen tid jag ska hämta än iheller utan dom skulle ringa, segt.

nu säger jag godkväll allihopa ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0