FORTSÄTTER MED RUMMET

Ja sista av det vita färgen har jag avklarat, sen ringde dom från Colorama att borden till väggen var kommen, så bara för mig att ge mig iväg och hämta den, sen iväg och fixa en gardinstång och lite annat smått.
Skönt när allt kommer vara fixat, men sen samtidigt väldigt roligt att fixa och dona själv hur man vill ha det! :)

Väl hemma så blev det lite mat för min del, hemma lagade hamburgare med bröd, riktigt gott. Så nu ska jag byta om och sen fortsätta att fixa och dona med rummet .. Ett jävla tråkväder, men ändå passande att fixa här inne då när det ändå blåser och regnar bara, ska bli värsta ovädret närmare kvällen, trist.
Man är glad över att få vara inne i detta skit vädret.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0