FJÄRDE ADVENT

Godmorgon allihopa .. gårdagen blev verkligen lyckad, god mat och härligt sällskap .. vi hade riktigt roligt kan jag säga, blev julbord på aurora båten, kom ifrån båten vid tio tiden sen gick dom flesta vidare till Harrys för att forstätta där, hemma strax efter ett och var dö trött kan jag säga, men hade verkligen jätte trevligt!

Vaknade strax innan nio men låg och drog mig lite men nu är man uppe och ska få i sig frukost .. Ska få i mig lite frukost och sen ska jag se om man kan ta ett litet ryck bland mina kläder, skulle ha gjort det igår men då kom en hemsk illamående så jag fick lägga mig och försöka sova bort skitet!

Sambon mår som han förtjänar idag, men ändå uppe och pigg, idag blir det iväg på kalas för Tilda klockan två ska vi vara där, full rulle denna helgen! Men då har man något att göra iaf! :)

Sen är det bara två jobbe dagar kvar för sambon sen är han långledig tills den 9 januari, underbart att ha lite ledigt tillsammans ..

nej nu skriker magen efter mat!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0