FÅTT LITE GJORT

Jaha nu har man fått en del gjort, känns skönt. Har röjt i ena rummet där uppe och sen lyckats få ihopa en hel svart sopsäck som skulle eldas upp, så det har man också fått gjort. Har en maskin med sängkläder igång och efter att man var klar så luktade man bara eld rök, så det blev raka vägen in i duschen för min del, fy vad man luktar illa när man får eldlukt oå sig, usch.

Har även hunnit med att få i mig lite att äta, och tagit upp mat tills sambon kommer hem.

Tänkte vila lite nu, känns direkt i magen när jag gjort något eller varit lite mer aktiv, så nu känner jag att jag behöver vila en stund, senare blir det att åka till stallet och fodra och fixa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0