FÄRDIG BAKAT

Nu har man äntligen bakat klart .. nu är dom ut komna från ugnen och nu väntar jag bara på att dom ska svalna så man kan få provsmaka om dom blev bra, det hoppas jag verkligen på att dom blev! :)
Blev stora lussekatter, trodde inte att dom skulle bli så jätte som dom blev, jag klagar inte .. haha.

Har en sovande sambo i soffan som är bakis idag, eftergårdagens festande med jobbet, låter han sova ett tag till, ska försöka få med honom till stallet för att fodra, hästarna är redan inne. Mari var snäll som tog in dom eftersom jag var mitt uppe i bakandet ..

Kvällen ser väldigt lugn ut änså länge, får se vad sambon är sugen på att göra.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0