ETT JÄVLA BLÅSVÄDER

Jaha ja, nu går denna dagen mot kväll, som alla andra dagar så försvinner en dag på ingenting ..
Som jag tidigare skrivit så var så klart hovslagaren sen denna gången också, kom kvart i tio, blir man glad eller? Trotts att han var sen så gick det ändå ganska snabbt, eftersom man inte rider nu längre och lagt det på hyllan så fick min gosse bli av med skorna, så det var nimnt, samma med en av dom andra hästarna .. Hemma vid tolv tiden igen, då hade man varit iväg par timmar och då hade sambon fixat färdigt i babyrummet och fått upp borden, han kan överraska ibland! :)

Väl hemma så blev det att byta om och sen hjälptes vi båda att få ihopa matstolarna som vi köpte på Ikea igår, eftersom dom ska användas imorgon så är det ju tvunget att få ihopa dom .. kan ju inte ta allt imorgon, har nämligen fullt upp imorgon redan som det är .. ska nämligen städa och fixa här hemma, duka och iväg och hämta smörgåstårtan och sen iväg och hämta glasstårta som sambons farmor gjort, ville ha receptet och sen ville hon göra den till oss, så det blev en sak mindre att tänka på .. Folket kommer sex imorgon, sen är kvällen räddad, iaf när Isaac har anlänt, då river han som vanligt alla mina saker i hyllorna medmera .. det är han verkligen duktig på! Men ändå mosters älskling för det!

Efter att fixat här hemma lite så blev det lite vila på soffan, helt slut i kroppen känns det som om, fattar inte vad det är med mig, verkligen inte på topp, förkylningen är inte ett dugg bättre utan går istället på andra hållet, nässprayet är min bäste vän just nu, hemskt att bli så täppt, särskillt mitt i natten :/

Sambon är iväg hos en jobbepolare och skulle klabba med sin data och mobilen och sen inom sitt jobb och hämta potatis .. för idag blir det lax och potatis är det tänkt, dock inte ett dugg sugen på mat, men måste ha ner lite iaf, för bebisen skull, måste tänka så! Annars ser kvällen väldigt lugn ut för våran del.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0