DET MESTA PÅ PLATS

Ja nu har man fått det mesta klart på bebis rummet, många timmar och dagar som man hållt på med det, fyfan men äntligen är det mesta på plats, bara borden på väggen och lite små fixs som ska göras .. Svärfar och sambon ska fixa upp borden, när vet jag inte. Hoppas på snarast, vill ha det färdigt helt så man kan slippa tänka på att det inte är klart!

Sen ska alla kläder och prylar på sin plats i skåp och byrå, tänkte börja på det nu innan sambon kom hem från jobbet, sen blir det stallet en runda och sen fixa mat. Ja man har fullt upp alltid .. Men ikväll är soffan min bästa vän, helt slut lär jag garanterat vara! Men soffläge ikväll kommer jag verkligen vara värd! :)

nej nu ska jag ta ett sista ryck innan det är bra för idag!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0