DAGS FÖR EN ULLAREDSRESA IGEN

Godmorgon, har inte blivit många timmars sömn, tydligen behöver inte min kropp det, inte just nu iaf. Eftersom man sover max två timmar i sträck sen vaknar till liv och kan inte somna om, jobbigt om jag får säga mitt .. Ligga där vaken när man har en sovandes sambo bredvid sig! Idag vaknade man strax innan halv fem och kunde inte somna om, så kvart i fem gav jag upp och steg ur sängen, visste ändå att klockan snart skulle ringa ..

Sen var vi hemma sent igår eftersom det blev bio, kollade på breaking dawn och den var riktigt bra som man hört från alla .. helt klart sevärd!

Så nu blir det lite frukost sen blir jag hämtad vid sex tiden, skulle egentligen kört till Klippan, men sambon behöver min bil, så blir hämtad av Alex och Emma istället ..

Denna ullareds resan var direkt inte planerad, utan visste att Emma och dom skulle dit och fick frågan om man ville med, så jag tog den, behöver inget egentligen men bara roligt att hänga med, dock vet jag att jag kommer komma hem med massa saker ändå trotts att man inte behöver något! Vi får väl se hur många tusen man blir fattigare denna gången .. beror ju på hur mycket nytt dom fått in sen sist man var där, dock var man där för drygt två veckor sen! :)

Nej nu lite frukost och sen kommer dom och hämtar mig, men ha det bra alla ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0