BIO IKVÄLL

Blev att jag målade hallen, dock tog det sin tid att måla listor och skit, värsta av allt är att jag måste måla det en gång till, suck! Så nu ska det torka, så får måla det imorgon en gång till så att det blir bra. Har gjort lite nytta även idag! Känns bra ..

Nu har man bokat in två platser till bio ikväll, jag och sambon ska kolla breaking dawn, hoppas på att den är bra som alla säger :) så det blir att vi äter ute ikväll och sen bio på det, mys! :) min kväll räddad.

Väntar på att Sandra ska höra av sig, ska dit en sväng sen blir det stallet och sen blir det ut och äta och sen Bio .. ja det var denna dagen ! :)

Ha en bra kväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0