BEBIS RUMMET PÅ BÖRJAT

Nu så är rummet tömt på allt skit och annat som bara blivit inslängt där och alla nya möbler med kartonger bort flyttade på ovanvåningern så länge, tills målningen och borden kommit upp på väggen ..
Första målningen är nu avklarad, vi hade tänkt att en målning hade räckt men måste måla det två gånger, så nu får första målningen torka så ska jag iväg och köpa mera färg imorgon så man kan måla det en gång till, sen ska alla listor målas vita medmera, sånt slit till sist .. allt tar sin tid, men jag blir inte rastlös iaf. Känns som att jag har alltid att göra, för det har man verkligen! Nu eldar älsklingen upp alla kartonger och skit från matbordet som jag köpte i fredags, så vi blir av med det också!

Jag hade tänkt bege mig iväg mot oasis för att sola en snabb sväng sen i eftermiddag blir det stallet, skulle behöva tvätta min bil också, ska fråga sambon snällt om han vill göra det till mig, kanske det går annars får jag göra det själv.

Nej nu ska jag bege mig iväg igen.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: filippa

jättefin blogg:D när kommer bebisen?

2011-12-11 @ 16:24:07
URL: http://fiippiibambi.blogg.se/
Postat av: filippa

okeej :D du måste längat jätte mycket?? :D

2011-12-11 @ 17:19:17
URL: http://fiippiibambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0