ÅRETS FÖRSTA SNÖ ÄR KOMMEN

Dock fick den inte ligga kvar, eftersom det är så blött i marken så smällte den bort, suger kan jag säga, hellre lite snö än detta regnet som kommit, usch! Var som sagt i hbg när det började snöa som bara den, det första min läkare sa när jag kom in så var det 'har du sett att det snöar ute' haha.

Det tråkiga var att jag fick sitta i tre kvart och vänta innan det var min tur, hade tid halv tolv men kvart över tolv fick man komma in, sjukt lång tid att bara vänta! Dom hade tydligen fullt upp, inget att göra åt. När det väl var min tur blev man överlycklig att få det gjort och få beskedet att allt var bra förutom att det var en halv cm förändring på livmodertappen, men inget man kan göra åt. Har fått alla mina sprutor för att förhindra bebisen att komma nu, men när den kommer det vet man aldrig, kan komma inatt eller om par veckor, vi får se när den lille vill titta ut .. jag själv tycker att den kan minst vänta tills efter nyår! Känner att det är förtidigt än!

Har nyss fått i mig två clementier så nu hade jag tänkt att röja undan och ta ett litet städryck. Lika bra att få det gjort annars går man bara och retar sig att man inte gjort det! sen ska jag förbereda maten tills sambon kommer hem. Så lite har man att stå i med fast att man bara går hemma! Tycker att man får dagarna att gå ändå fast att man inte jobbar. Tiden rinner iväg!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0