ALLT VAR BRA MED BEBISEN

Nu är man hemma igen efter att man fart och haft sig par timmar ..
Blev ett besök hos barnmorskan för att kolla så allt var bra med bebisen och mina provor låg bra.

Sen efter det blev det till Colorama för att köpa mera färg och sen beställa en bord till bebis rummet, fick bli en nalle puh, så söt. Så det kommer bli fint. Efter det blev det att fara runt efter gardinstång medmera, men ingen affär hade det eller så var det stängt i gardinaffären så typiskt. Så får köra in till Klippan i veckan igen och fixa det. Sen innan man körde hem så blev det att köra och handla lite. Mat behövs alltid, och sen iväg och handla en present på Nova till Tilda, eftersom hon fyller år till helgen så ska vi dit på kalas. Klockan är inte så mycket än, men ändå har jag lyckats få massa gjort. Känns verkligen bra att få lite undan.

Nu hade jag tänkt byta om sen Måla rummet för andra gången och hoppas på att det ska räcka sen, sen är det bara de vita listorna och fönsterkarmen kvar som ska fixas och sen upp  med alla möbler, hoppas på att vara klar med allt innan denna veckan är slut, förhoppningsvis skulle borden komma imorgon .. Så det får man hoppas ..

Nej nu ska jag sätta igång här hemma .. hörs senare.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: daniella book:)

Jättefin blogg! Allt bra?:D

2011-12-12 @ 14:22:18
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Postat av: Julia Hill

Vilken fin blogg du har! Intresserad av ett bloglovin-byte? :)

2011-12-12 @ 15:31:57
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0