USCH

Vaknade tidigt idag, men kan vara skönt att komma upp på morgonen så man kan hinna med lite saker som ska göras, har en del saker som händer över mig, som jag ska på börja idag, ska nämligen sätta ihop ikea möblen som man köpte i söndags, har inte hunnit med att få det gjort, så det är verkligen dags att fixa det idag, ändå inget hydar väder idag ändå, så kan vara lite passande att sätta på hög musig och påbörja det man ska, ska se om man hinner med att röja undan i garderoben och slänga massa gammalt och in med nytt som inte fått plats! Så ni kan tänka er själva att man har att göra!

Gårdagens shopping runda blev på 3800 typ, lagom runda. Som vanligt var det jag som hade längst kvitto, ovanligt, men nöjd med inköpen, sånt man behövde! Blir en runda dit igen innan december, har en del saker kvar på listan, eller mycket kan man mera säga .. hade en trevlig hel dag där uppe om inget annat, men väldigt trevligt sällskap! :)

Nej nu får man ta tag i att börja få ihopa ikea skitet så man kommer någon värt denna dagen! Annars har jag nog en irriterad man när han kommer hem från jobb! Först blir det lite frukost!

Kanske kommer in lite bilder på vad man köpt på ullared, vet inte om jag orkar fota allt, har nämligen packat upp det mesta .. får se ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0