TISDAG

Då var det tisdag, vaknade med underbart väder idag. så fort frukosten var nere så blev det solstolen och bad i poolen som gällde! varmt som fan idag kan jag ju säga! Men man ska inte klaga.

Vid 12 tiden blev det att köra till hästen, för att spraya på flugspray, eftersom flugorna och knoten är hemska just nu, sen blev det poolhäng igen ..

Har som sagt jagat hovslagaren i två dagar nu, så idag hörde han av sig och hade tid att ta på hugos tappsko runt fem tiden, så ska snart bege mig till stallet. för sådär tredje gången idag! Ett jävla farande alltid. Får hoppas på att skon blir kvar, dock första skon på väldigt länge som han tappat, kommer ej igång sist som han tappa en sko ..

Vad som sker ikväll har jag inte en aning om, får helt enkelt se vad som händer och sker.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0