SÖNDAG

Då var det söndag, idag är man seg och trött. Blev en lite sen igår innan man kom i säng, var hos Emma hela kvällen, åt gott och umgicks, Alex och hans kusin var också med .. väl hemma så blev det lite tv tittande innan man kröp ner hos älsklingen, han la sig tidigare än mig eftersom han skulle upp och jobba idag. Segt men sånt är livet ibland, bara att gilla läget.

Vaknade tidigt av grannens jävla skällande hundar idag igen, ovanligt! Väl uppe så blev det lite tv tittande och softa framför datan, sen blev det en promenad med hundarna, så dom fick göra av med lite energi, väl hemma så fick det bli frukost, nu har jag satt igång en maskin tvätt och ska snart ta tag i att tömma diskmaskinen och fylla på den igen, det som finns att diska iaf ..

Annars idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, får se helt enkelt! Trött och seg är man iaf som fan! :/

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0