SOLEN SKINER

Vaknade imorse och kollade ut, solen skiner! Woho .. äntligen sol och värme, låt nu detta vädret hålla i sig så  man kan bättra på brännan lite. Dock kan jag inte steka än, ska ta ett litet städröj här hemma nu,  eftersom syster är på gång hit, dom skulle inom pappa en runda först, så isaac fick titta på korna sen kommer dom hit, ska bli trevligt, dock var det inte många dagar sen vi träffades ..

Mannen är iväg och handlar grillat tills ikväll som vi ska ha, så jag får väl börja att ta det där städrycket nu, så jag kan gå ut i solen och njuta sen, ska även inte glömma bort att ringa hovslagaren för en tid att ta på Hugo sin tappsko, första tappsko han har haft. Typiskt. Jävligt tradigt, men sånt man får ta ibland ..

Vi hörs garanterat senare ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0