SISTA SEMESTERDAGEN

Igår blev en lugn kväll för min del, blev att Emma & bror kom hit på besök, vi köpte Pizza och sen blev det att spela lite spel sen kollade vi på Fast Five, riktigt bra film. En del har sagt att det var en skit film men det kan jag verkligen inte tycka att det är ..

Uppe lite efter 9 idag, ingen värst lång sovmorgon man hade sista semesterdagen, sånt man får ta. Har en del att göra idag som måste göras tyvärr. Dom där måsten är aldrig roliga .. Har satt igång en maskin tvätt. Hade tänkt göra mig i ordning och klä mig sen upp till affären för att handla lite som behövs, sen dags för att ta tag i städningen som jag hade tänkt göra igår, men blev inte så, orken fanns inte riktigt tyvärr, så måste göra det idag.

Sen efter att man är klar här hemma så blir det stallet för en runda på hästryggen! så idag har man att göra ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0