PAUS I STÄDNINGEN

Blev en liten paus i städningen, blev hungrig som fan, så har slängt i mig lite mat ..
Har även fått upp lite saker som skulle komma upp på väggarna här hemma, lika bra när man ändå är igång, har bett sambon att göra det, men som vanligt säger han, det kan jag göra sen sen tar det en jävla tid för honom att få upp det, massa annat som är viktigare enligt honom! Lika bra man gör det själv ..

Ska städa färdigt sen blir det en dusch och göra sig i ordning, för sen kommer Mia på fika besök, trevligt eftersom det var bra länge sen vi sågs, för länge sen kan man mera säga .. vad som sker ikväll har jag inte en blekaste aning om, märker man!

Nej nu måste jag fortsätta med städningen så jag blir färdig någon gång ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0