OTUR TILL MAX

Jaha gårdagen slutade väl inte så jävla bra, la mig jävligt irriterad och kunde direkt inte somna ..
För ett tag sen hamnade min mobil i Hugos vatten spann, och den övelevde, men igår hamnade den i blåbärsdryck och den övelevde inte, starta först och sen stängde den av sig själv och gick inte igång igen, snacka om att jag fick utbrott! Jävligt roligt sånt här, som tur hade min man en extra mobil så länge, så idag ska jag fara iväg och köpa ny mobil .. vad det blir har jag ingen aning om, märker man vad man fastnar för!

Vaknade vid nio tiden av ett jävla blåsväder ute, helt sjukt vad det blåser ute! usch. kommer närsom hellst att börja regna också ser det ut som, tur  man har tak över huvudet i vissa lägen!

Nu blir det lite frukost sen göra sig i ordning sen iväg till Ikea för att köpa lite saker och en till byrå och sen inom Väla och andra affärer, ny shopping runda helt enkelt! Så klart ny mobil. Ska ha med mig Emma som sällskap, bror ringde också och undra om jag hade hittat någon som kunde hänga med mig, annars hade han kunnat följa med mig, snällt att han tänker lite extra på mig! :)

Efter shoppingen blir det fika på Väla med Anna, på tiden att man tar en fika med henne, vi har sagt länge att vi skulle ta den fikan, så nu har vi planerat in den på Väla idag innan hon ska bege sig mot jobb ..

Men vi hörs garanterat ikväll ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0