NYA DÄCK PÅ BETTAN

Jaha då blev det ändå att jag åkte iväg och köpte nya däck till bilen eftersom dom var slitna, väldigt slitna. Har tänkt fixa det ett tag, men inte blivit av, nu ett mindre bekymmer avklarat. Sen iväg till Klippan för att ta en fika med Emma, sen har vi fixat lite extra dukar till mig .. Har även köpt nya blommor till vardagsrummet. Nämligen dags för nya igen, dom andra ser så tråkiga ut. När man ändå är ifarten och piffar upp kan man göra det ordentligt! :)

Älsklingen har slutat och jobba, men ringde och sa att han skulle iväg och köpa delar till sitt avgasstystem så han skulle fixa och klabba med det, men skulle komma hem när han var klar ..

Nej nu ska jag påbörja att fixa klart här hemma, så det är fint när sambon kommer hem! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0