MÅR INTE HELT HUNDRA

Mår inte så jävla bra, vet egentligen inte varför, magsmärtor och lite sånt, jobbigt! :S
Idag slutade man vid två tiden, blev direkt hem till pappa för att hälsa på, det första han sa: jävla mage du börjar få, snacka om ångest. Växer fort känns det som om, och man har lite mer än halva tiden kvar .. hur ska man stå ut, man har direkt inget val! Passade på att plocka lite äpple också när jag ändå var där.

Väl hemma så blev det en runda ner till stallet, sen efter det så har man bara degat ett tag. Emma hörde av sig så var snäll och hjälpte henne och Anna på ett ärende som skulle fixas, sen blev det snack och fika.

Hemma för ett litet tag sen, har hunnit med en dusch och slänga mig på soffan. Så blir en lugn kväll för min del, eller klockan är ganska mycket redan, ska upp tidigt imorgon, för då blir det Halmstads äventyrsland för våran del .. med Alex och Emma. Trevligt att komma iväg. Dock hoppas jag på bra väder!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0