LÖRDAGEN 13 AUGUSTI

Gårdagen avslutade med att man var iväg på 75 års gille och åt massa gott, smörgåstårta bland annat! Mumisgt värre kan jag ju säga .. sen hem en snabb runda och sen iväg hem till Emma för att umgås med dom, Anna och hennes nya dejt kom också så vi hade det trevligt : ) bra avslut på en fredagskväll!

Idag vaknade man lite innan 9, har segat framför datan sen dess, ska äta frukost i lugn och ro, sen bege mig iväg till Klippan för att ta ett besök på oasis för att sola, för någon sol ute lär det inte bli, jag är säker på att sommaren är över nu, suck!

Sen vid middag så ville Emelie att vi skulle ta en tur med hundarna i skogen, så vi tar det här i tommarp city är det tänkt, närma och bra! Så hundarna får leka av sig lite också, så blir dom nöjda och belåtna!

Sen hade jag tänkt ta en runda på hästryggen efter skogsrundan, får hoppas på att vädret håller sig tills dess!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0