LÖRDAG

Då var det lördag, dagarna går för fort enligt mig! Denna helgen snart över och snart in i verkligheten för min del! usch, vart har dom fem veckorna tagit vägen? :/

Idag fick man sovmorgon med älsklingen, dock dröjde det inte länge förän hans jobb hörde av sig, så vid elva stack han och jobba, men skulle bara jobba par timmar, eftersom det blir hbg för honoms del ikväll, jag känner inte för det, så skiter i det, värsta stormen ute, inget vidare spännande då!

Efter att han stack så blev det iväg till Klippan för min del, solade en sväng och nu är man hemma igen.
Mår inget vidare bra just nu, sliten och en jävla huvudvärk har man fått! :( suger verkligen. Sugen på att ta en runda på hästryggen, men vet inte om jag ska ge mig ut i detta blåsvädret, blir inget vidare kul då, vi får se under dagen, KANSKE att det ger sig, vem vet! Jag får hoppas på det.

Nu ska jag slänga mig på soffan och försöka piggna till ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0