LÖRDAG & SÖNDAG

Jaha snart denna helgen över, haft en bra helg iaf! Igår blev det upp tidigt och fara iväg till Halmstadsäventyrs land, dock blev det ett jävla oväder när man väl kom upp, åska och buller! Sen började det regna en jävla massa, man blev inte så sugen på att åka först, men vi åkte ändå. Vädret var bättre när vi väl kom dit, sen hade vi en del regnskurar i mellan åt, sånt man får ta ibland! Man överlevde iaf. Åt även jävlig god mat från Wild West, mums.
Väl hemma så blev det filmkväll med älsklingen, mys. Ett bra avslut på en lördag.

Idag fick man sovmorgon, jävligt skönt kan jag ju säga .. åt frukost sen begav jag mig till stallet för att rida en sväng på min fyrbenta snygging. Trixie fick följa med på rundan idag, så hon var hel nöjd över att få göra av med lite energi!

Väl hemma så blev det att man klicka runt och leta efter barnvagn, inte hittat någon än som man riktigt vill ha, så vi letar vidare helt enkelt, så brott har vi inte än, men tiden rinner iväg ..

Sen har vi varit iväg och hämtat två nya familjemedlemmar idag. kommer komma upp bild på dom!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0