KORV STROGANOFF

Onsdag idag, ja dagarna går fort. Gjort mitt tredje pass sen semestern slutade, känns väldigt skönt att komma igång, men om par veckor är man säkerligen redan trött på det, iaf tidiga mornar, dom hade man kunnat vara utan! Uppe som vanligt vid sex, vädret såg väldigt konstigt ut när man kollade ut såg ut att bli värsta ovädret, vilket det blev också, regnet öste ner samt en jävla åska och blix, usch. Hade en rädd liten Trixie som vanligt när det blir åskväder, inget man kommer få bort tyvärr, min stackare. Som tur var så varade det inte så länge, lika fort som det kom så försvann det. Jävligt skönt.

Jobbet idag har varit bra, inga konstigheter. Inte massa stress men haft att göra iaf. Så det ska vara så slipper tiden gå så sakta om man bara sitter av tiden! Slutade kvart i fyra, blev iväg och handla lite som man behövde ha hem sen hem för att ta en promenad med hundarna sen har man gjort korv stroganoff till middag idag. Gott blev det, blev även två extra mat lådor. En ska jag ha med till jobb imorgon sen har man fryst ner den andra. Har man en till nästa vecka också! Toppen.

Så nu har man fixat och donat klart i köket, diskmaskinen är igång, så det är bara att tömma sen när den är klar, riktigt skönt med diskmaskin kan jag säga ..

Håller på att ladda hem ettan av Maria Wern filmerna, eftersom alla pratar om att dom ska vara jävligt bra, så får man väl ge det en chans, så det är vad jag ska sysselsätta mig med nu, filmtajm. Har nämligen små krampor i magen idag, kommer och går, riktigt jävla ont! :( hoppas på att det ska gå över snart ..

Ha en bra kväll allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0