HÄRLIG RUNDA PÅ HÄSTRYGGEN

Vaknade runt tio tiden, väl uppe blev det att skicka iväg sms till svärmor om vi skulle ta en tur på hästryggen idag, så klart. Så efter att jag fått i mig frukost så blev det iväg till stallet för en härlig runda på hästryggen, passande väder är det idag också, inget regn iaf! Solen har även kommit fram i mellan åt.

Så nu är man hemma igen, tog in posten eftersom man väntar på ultraljud tid! Idag äntligen har den kommit, den 7 September är det dags att få se den lille, ska bli spännande! :) magen växer och det känns. Hoppas på att inte bli så värrst stor, man kan inte mera än hoppas! :)

Nu ska jag få i mig lite att äta, smått hungrig sen får vi se vad jag ska hitta på ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0