HÅLLER KVÄLL

Då har man fått denna dagen att gå fort, stack ner till stallet och skulle rida och då skulle svärmor också rida, så blev en runda tillsammans, verkligen tajming när båda skulle iväg samtidigt! Blev lagom runda, eftersom värmen kom helt plötsligt igen, när solen väl kom fram! Kunde lika bra vara molningt som det var tidigare .. Efter vår runda så blev det att jag hjälpte svärmor att värka en av sina hästar, gammlingen sen blev det hemåt, nu har älsklingen hjälpt mig att få i färg i håret, lite slingor på gång, typ sådär över två månader sen man fixade det sist, så det är dags nu igen, en jävla utväxt .. usch.

Har hunnit med att förbereda maten, ska bara ta en dusch och få bort färgen sen ska det göras mat, älsklingen är iväg och kör folk till helsingborg, bror är här och håller mig sällskap, kom för ett tag sen och ska stanna för att äta och umgås ikväll, får se vad kvällen erbjuder!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0