GODMORGON

Då var det ny vecka och nya tag, dock har man semester än, två veckor kvar, börjar jobba igen den 22 augusti, har haft tre veckor semester och dom har gått fort kan jag ju säga .. Min man har börjat jobba idag, semestern slut för honoms del, han var lite små butter igår, eftersom jag hade två veckor kvar! Sånt är livet! Jag ska njuta extra mycket nu dom sista veckorna, gäller att passa på! :)

Igår blev det ingen uppdatering, pga att man hade att göra hela dagen, fullt upp med andra ord! Blev nämligen Ikea, Jysk och sen City gross för storhandling av mat, bilen fullt med saker när vi väl var klara .. man fick med sig en hel del hem! :)

Även massa från Ikea .. härligt, skulle egentligen meckat ihop den idag, men blir en ullareds resa för min del istället med Emma och Jacob, så det ska nog bli trevligt!

Nej nu har jag inte tid att blogga mer, ska göra mig klar, sen mot ullared!

Puss från mig.


denna byrån blev det bland annat på Ikea, ska stå fint i sovrummet : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0