GODMORGON VÄRLDEN

Inatt har man väl sovit sådär, drömmer dock varje natt, ganska obehagligt att man ska vakna till varje av att man har drömt något jävligt konstigt .. usch.

Men nu är man uppe och redo för en ny dag, vad som sker har jag inte direkt planerat. Ska fixa mina nya dukar iaf, ska göra ett besök hos Emma. Sen får man se vad denna dagen har att bjuda på, skulle behöva fixa två nya framdäck till bilen också, ja jag får se vad det blir av det!

Kan ju säga att det var riktigt skönt med lång sovmorgon idag, vaknat till par gånger, men ingen ork till att gå upp, har ändå inget att passa, man får passa på så länge man har semester, sen ska man snart börja slita igen!

nej nu dags för lite frukost för min del. Magen kurrar.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0