GODMORGON MINA FANZ

Gårdagen blev lång, men en bra dag kan jag tycka! Blev först Elgiganten, sen netonnet och sen vidare till Väla sen även Ikea, ja en härlig shopping runda, fick med mig en hel del hem kan jag ju säga, bland annat en byrå till från Ikea, och en ny mobil! Så nu är  man väl mer eller mindre jävligt nöjd med sina nya köp man har gjort, dock antal tusen fattigare, man överlever som sagt! ;) kommer komma upp bild hur det blev när vi satt upp den andra byrån bredvid, blev jävligt bra. Mera plats till mina kläder! :) så jag är nöjd! Efter lite shopping blev det fika med Anna, trevligt att träffa henne, eftersom det var länge sen! Mycket att ta igen kan man väl säga ..

Senare på kvällen efter vi hade fått ihopa byrån så blev det iväg till Klippan för att åka hem till Emma på besök, vi snacka lite och åt, slutade med tv tittande och man höll på att somna efter en lång dag, så blir det lätt när man väl sätter sig ner och slappnar av!

Vaknade av syster ringde vid 9 tiden, sen gick man upp. så nu är man pigg och vaken och fått i mig frukost!
Ska ta och slänga mig i duschen nu hade jag tänkt, sen blir det att fara iväg till frissan, har tid där idag klockan 12, dags att få bort slitna toppar igen .. sådär två månader sen man var där senast, så det är tid igen!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0