GODMORGON MINA FANZ

Då var det onsdag idag, uppe men lite piggare idag än gårdagen! Dock inte sovit mycket bättre inatt än förra natten. Idag är det jobb som gäller som vanligt, slutar 16.oo. sen ska jag och älsklingen iväg och kolla på barnvagn, ska bli spännande och roligt för den delen! Känns som om det mesta börjar bli i ordning, snart dags att kolla igenom vad man har och inte har! Så man inte fattas något! :)

Redan onsdag idag, men ändå skönt att dagarna rinner iväg. misarna börja känna sig hemma, känns som dom kommer riva hela huset när dom väl känner sig hemma, helt galna! Men jävligt söta.

nu ska jag borsta gaddarna sen är det jobb som gäller ..

ha en bra dag allihopa. Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0